Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Αποταμιευτικά προγράμματα για παιδιά

Αποταμιευτικά Παιδικά Προγράμματα
Γιατί να κάνω αποταμιευτικό πρόγραμμα στα παιδιά μου;|Έκανα αποταμιευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά μου και δεν το μετάνιωσα!|Η πιο έξυπνη απόφαση που μπορεί να πάρει ένας γονιός!}


Όταν γεννήθηκε ο πρώτος μου γιός, μου λέγανε πολλοί πως όταν γίνεις γονιός η ευθύνη σε κάνει να παίρνεις σοβαρές αποφάσεις.

Μετά από 4 μήνες πήγα στην Τράπεζα και άνοιξα λογαριασμό για το παιδί με το σκεπτικό κάθε μήνα να του καταθέτω ένα ποσό. Ένας υπάλληλος τότε μου συζήτησε να κάνω παράλληλα Αμοιβαίο κεφάλαιο 3.000€ λέγοντάς μου πως μετά τα 20 χρόνια το ποσό θα γινόταν διπλάσιο και πως θα του χρησίμευαν για τις σπουδές του. Τότε πήρα και μια άλλη απόφαση. Να προχωρήσω και σε κάποιο αποταμιευτικό πρόγραμμα. Έτσι μετά από έρευνα επέλεξα την κατάλληλη Ασφαλιστική δίνοντας ό,τι χρειαζόταν για να ξεκινήσει η διαδικασία.

Βρισκόμενοι πλέον στο 2017, 20 έτη αργότερα, σε μια πατρίδα εντελώς αλλαγμένη από οικονομικής άποψης και πώς διαχειριζόμαστε τα χρήματά μας εμείς, με το παιδί μου να να φοιτεί στην Νομική. Ποιο είναι το αποτέλεσμα?

Παιχνίδια: χαρίστηκαν ή καταστράφηκαν. Αρκετά από αυτά δεν τα χρησιμοποιήσαμε καν.
Λογαριασμός στην τράπεζα: μετά από κάνα δυο καταθέσεις που έκανα τους λοιπόυς μήνες ξεχάστηκα εντελώς με συνέπεια το τωρινό υπόλοιπο στο λογαριασμό να είναι 730€.

Αμοιβαίο κεφάλαιο: είναι σήμερα 1.800€ από τα 3.000€
Αποταμιευτικό Πρόγραμμα: με τη λήξη του προγράμματος σε ένα μήνα περίπου θα χρειαστεί να πάει στα Κεντρικά της Ασφαλιστικής Εταιρείας να εισπράξει 5.500€.

Θα ήθελα να τονίσω πως η διαδικασία ειδοποίησης από την ασφαλιστική εταιρεία κάθε εξάμηνο με προέτρεπε να είμαι σωστός στις πληρωμές, κάτι που δεν μπορούσα να κάνω το καταθετικό στην Τράπεζα.

Σίγουρα σαν γονείς μας είναι δύσκολο σε καθημερινή βάση να τα βγάλουμε πέρα αλλά το να περιμένεις ένα ποσό ύψους 6.500€ που πιθανότατα θα βοηθήσει το παιδί για τις σπουδές του ή αντίστοιχα για την επιχειρηματική του ιδέα είναι γλυκιά αλλά περιέχει και μια δόση δικαίωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου